نه غزه ، نه لبنان ، جانم فدای ایران
بیداری پایگاه درفش کاویانی در راه مبارزه با خرافات و ننگ و جنایات 1400 ساله دین و 400 ساله مذهب و 31 ساله حکومت ننگین و خودکامه و پر ازفساد و جنایت آخوندی - یک مسلمان ایرانی تنها از این جهت مسلمان است که پدرش مسلمان بوده است و پدر او نیز بهمین دلیل مسلمان بوده که پدری مسلمان داشته است و پایان این خط زنجیر به زرتشتی فلک زده ای می رسد که با شمشیر عرب لا اله الله گفته بود !! بی آنکه حتی معنی آنرا دانسته باشد!! شجاع الدین شفا - تولدی دیگر -
خدایا ایران را از دروغ و دشمن و خشکسالی حفظ کن - دعای داریوش بزرگ برای ایرانیان همه زمانها

.

هیچکس حقایق مذهبی را بخوبی آنهائی که توش خردگرائی را از دست داده اند نمی فهمند - ولتر

۱۳۸۹ مرداد ۸, جمعه

حمایت جمهوری اسلامی از طالبان افغانستان

حمایت جمهوری اسلامی از طالبان افغانستان

 

روزنامه یو اس تودی چاپ واشنگتن روز جمعه 2010-07-23 با درج گزارشی به
اظهارات چند مقام نظامی امریکا درباره حمایت جمهوری اسلامی از طالبان
افغانستان پرداخت .


این روزنامه می نویسد ژنرال استنلی مک کریستال فرمانده پیشین نیروهاّی
امریکا در افغانستان اندکی قبل از استعفایش گفته است شواهد روشنی وجود
دارد که ایران به طالبان تسلیحات و اموزش نظامی ارائه می کند.


مک کریستال كه فرماندهی ارتش آمریکا در افغانستان را به عهده داشت در پی
انتقاد از سیاستهای آمریکا در افغانستان از کار برکنار و جای خود را به
جنرال پترویوس داد .


رابرت گیتس وزیر دفاع امریكا نیز در ماه مارس گذشته گفت ایرانی ها بازی
دوگانه ای را در افغانستان در پیش گرفته اند و در حالی که روابط خوبی را
با دولت کابل برقرار کرده اند ولی با تلاش های امریکا مقابله می کنند.


این در حالیست که چند هفته بعد مایک مولن رئیس ستاد مشترک ارتش امریکا در
این خصوص گفت شواهد نشان می دهد ایران تسلیحات به افغانستان قاچاق می
کند.


همچنین این روزنامه در گزارش خود می افزاید که ارتش امریکا برای اثبات
این ادعاها مدرکی ارائه نکرده است.

از طرفی دیگر محسن میلانی استاد ایرانی دانشگاه کالیفرنیا در این گزارش
گفته است : 

اگر طالبان از ایران حمایت دریافت می کنند فقط به خاطر این
است که آنها می توانند از عهده کارهای کثیفی که ایران نمی خواهد انجام
دهد و یا قادر به انجام آن نیست برآیند.


روابط بین طالبان و ایران در زمانهایی نیز تنش آمیز بوده است در سال 1998
گروه طالبان یازده دیپلمات ایرانی را در مزار شریف به قتل رساندند و دهها
هزار پناهنده افغان در زمان حاکمیت طالبان به ایران فرار کردند.


جیمز فیلیپز تحلیلگر خاورمیانه در بنیاد هریتیج در واشنگتن گفت کمک ایران
به طالبان در مقایسه با میزان تسلیحات و کمک های مالی پاکستان به طالبان
ناچیز است.


وی پیشنهاد کرد امریکا به جای حمله نظامی به ایران گروههای تجزیه طلب کرد
را بر ضد ایران تسلیح کند و یا بر سازمان ملل اعمال فشار کند تا اقدامات
ایران را محکوم کند.


فیلیپز افزود ایرانی ها شواهد بیشتری به امریکا می دهند تا بر ضد انها
دست به عمل بزند.


اما روئل مارک گرچت متخصص مسائل خاورمیانه در سازمان سیا می گوید ایران
نمی خواهد شاهد هرج و مرج هایی باشد که بعد از قدرت یابی طالبان در سال
1996 بروز کرد اما منافع آن دراین است که امریکا را از افغانستان خارج
کند.


وی افزود تنفر ایران از حضور امریکایی ها در افغانستان فراتر از ترس آن
از افغانستان بدون امریکا است.


در حالیكه جان بولتون نماینده سابق امریکا در سازمان ملل در این گزارش
معتقد است سیاست های کلی ایران در زمینه برنامه هسته ای حمایت از حزب
الله در لبنان و گروههای شیعه درعراق و حمایت از طالبان ثابت می کند که
امریکا باید سیاستی شدید را در قبال ایران در پیش گیرد وی افزود این
مساله هر چه بیشتر ثابت می کند که تنها راه حل بلند مدت در قبال ایران
تغییر رژیم است.
 =
==========================

این مطلب به تاریخ آدینه ناهید شید 8 امرداد ماه  2569 شاهنشاهی برابر با
8 امرداد ماه شمسی تحمیلی تازی و تازی پرستان نوشته شد.

۱۶ نظر:

  1. درود بر نوشین دخت پاک آریایی
    خب مشصه طالبان هم مسلمان هستند و عقایدی مانند همه همسن رهبران مسلون دارند .
    من با این حرف موافقم که
    گر طالبان از ایران حمایت دریافت می کنند فقط به خاطر این
    است که آنها می توانند از عهده کارهای کثیفی که ایران نمی خواهد انجام
    دهد و یا قادر به انجام آن نیست برآیند.
    سیاست آخوند و مسلمون کثاقت کاری و قاتل عام هستش . آیا در این 1400 سال از مسلمونها چیزی دیگری دیدی
    خرد نگهدارت

    پاسخحذف
  2. درود بر نوشين گرامي
    من اين نظزيه رو قبول ندارم
    فكر ميكنم كه طالبان رو وهابيون عربستان به دستور لژيون آريايي ستيزي انگليس و آمريكايي رهبري ميكنن .
    اين همان لژيوني است كه يونانيان در برابر هخامنشيان تشكيل دادند.
    شاد زيوي

    پاسخحذف
  3. درود
    وايييي واقعآ متاسفم كه آپ نميكنم با نميام بخدا درگيرم يك مشكلي دارم ممنون كه به فكر ما هستي ;) به محض اينكه مشكلم رفع بشه ميام
    بدرود

    پاسخحذف
  4. جسارت نشه ها اما ميخام بگم يكم از تند گويي فاصله بگير تا حرفات كه از نظر من صدي هفتاد تاش حقه بيشتر اثر كنه.نذار اوني كه وارد بلاگت ميشه جلوت جبهه بگيره كه ديگه قابل نفوذ نيست.ميخوام تاثير گذار باشي كه ميگما.بوس
    زرد نشي

    پاسخحذف
  5. نوشين عزيز قابل ستايشه که تلاش زيادي براي ازادي کشورت انجام ميدي و اين مساله جزء اولويات هاي زندگيته
    ولي به نظر من انداختن همه گناهان به گردن دين قدري به بيراهه رفتنه
    good luck & free IRAN

    پاسخحذف
  6. جواب مدیر وبلاگ به اشکانیکشنبه, ۱۰ مرداد, ۱۳۸۹

    اشکان جان از آشنائیت خوشحالم
    در وبلاگ من گفتی همه چیز را نباید تقصیر دین اسلام گذاشت باید به تو هم میهن گرامی بگویم متاسفانه متاسفانه همه چیز تقصیر احکام دین هست من مرتب دارم مطالعه میکنم برای مثال بگویم تا همین چند هفته پیش فکر میکردم صیغه از احکام و اختراعات آخوند شیعه هست (چون عمر هم با آن سخت مخالف بوده) اما متاسفانه و با درد بسیار آیه اش را در قران محمدی چاپ قبل از انقلاب پیدا کردم تنها چیزی که تا به حال فهمیدم خمس هست که از اختراعات آخونده (تازه باید بگویم که پشت افکار آخوند ها انگلیسی ها هستند که پول و فکر و اندیشه و کمک همه جوره به این آخوندها بخصوص از زمان مجلسی که برمیگرده به دوره مشروطیت میکردند ) در نتیجه خیال نکن من متعصب هستم و صرفا" میخواهم کسی را و دینی 1400 ساله را بکوبم اگر بدانی من چه چیزهائی در این قران پیدا میکنم نوشته های قران هم همان احکام اسلامی هستند منتها این وسط یک عده آخوند شیعه رساله و حدیث و روایت هم نوشتند و چون امام جعفر صادق هم تقیه را برای فرار از گرفتاریها درست کرده اینکه ممکنه علی رغم آیات قرانی تو چیزهای دیگری را بتوانی به من ثابت کنی که عکس حرفهایم هست و باید بگویم احادیث و روایات و رساله ها احکام نیستند فقط و فقط آیات قرانی احکام اسلامی هستند ولی اینها آمده اند و خودشان را حسابی نخود این آش کثیف دین کردند در نتیجه دعوا ها حالا حالا ها ادامه داره تا ببینیم چی میشه

    پاسخحذف
  7. دوباره سلام نوشين جان
    اول از همه بگم خمس هم در قران اومده
    دوم من اصلا قصد دفاع از اسلام رو ندارم و خودم هم به ايرادات وارد بر اسلام اگاهي دارم
    اما اينکه علت عقب موندگي مونو به گردن اسلام بندازيم يه کم به بيراهه رفتنه
    اگر انصاف داشته باشيم ميبينيم در طول تاريخمون به اندازه انگشتهاي دست هم رهبر خوب نداشتيم
    من بر عکس خيلي ها که پيش از اسلام رو شکوهمند ميدونند اعتقاد دارم در اون دوران هم پادشاهان اکثرا جنايت ميکردن قوم مقلوب رو خراجکزار خودشون ميکردن وبه مانند حاکمان مسلمان و حاکم امروز خودشون نماينده خدا در زمين ميدونستند
    منکر نيستم که عده اي با سوء استفاده از اعتقاد مردم هميشه باعث عقب موندگيشون شدن ولي علت اصلي در خود اسلام نيست که در خود مردم و امادگيشون براي تحميق شدنه
    امروز بين کشور هاي مسلمان شايد مالزي از همه مسلمون تر باشه ولي راه درست رو بيشتر باهاش اشنا شدن و در عين مسلماني دارن در کنار ديگر کشورها جلو ميرند يا حتي ميتونيم ترکيه رو نام ببريم که الارغم حکومت لاييک داراي مردم کاملا مسلمونه که از طريق سازو کار دموکراتيک دولت اسلامي هم روي کار ميارند و بدون داشتن هيچگونه منابعي در حال حرکت به جلو در دنيا هستند
    ايا در دوره رضا شاه که با اسلام مبارزه ميکرد و به اشتباه اسلام رو عامل عقب موندگي ميدونست کشور درست شد فرزندان همون نسل انقلاب اسلامي کردن
    اسلام رو نميشه به راحتي از مردم ايران گرفت
    دليلي هم نداره که بگيريم
    کافيه فقط متوجهش کني که تو مسلمون باش ولي در عين به حقوق خودت وافق شو نزار که حقت رو بخورند و بهش نشون بدي که انسان ها در جوامع دموکرات تر از چه حقوقي برخوردارند و تو هم داراي همين حقوق ميتوني باشي به شرطي که اول بشناسيش
    پرحرفي منو ببخش

    پاسخحذف
  8. پاسخی دیگر از مدیر وبلاگ به اشکانیکشنبه, ۱۰ مرداد, ۱۳۸۹

    اشکان جان با درودی دوباره
    من فقط یک مثال میزنم در قران نوشته زن نصف مرده
    ( و آیاتی در این مرود هست که خودت لابد بهتر میدونی - من ننویسم) در نتیجه آخوند شیعه هم که دنباله این دین هست رساله مینویسه که زن در دادگستری نصف بیضه مرده!! ( حالا این بیضه مرد چقدره؟ باید وزنش کرد و دید آیااصلا" میشه بیضه مردو وزن کرد؟ خنده دار و تاسف انگیزه) در نتیجه آخوند بهشتی دکتر شده تحصیل کرده و آلمان رفته هم گفته بوده که زن اگر از شوهرش کتک خورد نباید حتی آخ بگه !! و شکایت کنه که بمردش ظلم کرده حالا بگو آخوند چرا بد شده؟ اینهارو از خودش درآورده؟
    1-آیااحکام آخوند ها از احکام اسلامی سرچشمه و دستور نگرفته؟
    2- و حالا قسمت دوم حرفت:
    وقتی یک آیه در قران هست و دستور اکید به اجرایش هم داده!! تو میگی من که زن هستم چطوری حقمو از این خدا بگیرم وقتی در این وبلاگ نمیتونم حرفمو بزنم چطوری جلوی خدا بیایستم و بگم من چرا نصف مرد هستم در حالیکه خوب میفهمم و عقل و خرد دارم از همین زبون درازیم و حرف زدنم باید فهمید بی خرد نیستم عقب افتاده هم نیستم اما در احکام محمدی به نام اسلام ما زنها بی خرد هستم و باید برده وار در خانه شوهر زندگی کنیم و جزو اموال شخصی مرد به حساب میآیم - دستورش هم در قرانه -
    3- درضمن اون کشورهای مورد مثالت هم شیعه نیستند و اسلامشان سنی هست و فرقشان از همین جا ناشی میشود
    4- دیگه اینکه
    باز میگم وقتی جلوی خدا نمیشه جیک زد تو بگو من چطوری حقمو بگیرم
    5- جامعه دموکراسی حداقل خالی شده از دین در سیاست هست - در اروپا ولتر همین ایرادات را دویست سال پیش یا بیشتر در حد بیشتر از 8000 غلط به تورات گرفت که در دیکسیونرش هست در نتیجه ایراد گرفتن ولتر به خود یهود و پیغمبرش موسی دموکراسی در اروپا پیاده شد و حداقل دین از سیاست جدا شد متاشفانه ما در ایران ولتر نداریم و ما وبلاگ نویسها داریم کار ولتر را با دین اسلام میکنیم و با غلط گیری از خود اسلام و قران و کارهای محمد به ایرادات ریشه ای در احکام آخوند شیعه و رسالاتش پرداختیم
    فعلا" بدرود - پاینده ایران گرفتارمان

    پاسخحذف
  9. درود

    گروه هایی مانند طالبان و القاعده ساخته خود کشورهای غربی و به ویژه آمریکا و انگلیس هستن. اونها روزی از جنایات این گروه ها و روی کار اومدن حکومتهایی مانند جمهوری اسلامی سودهای فراوان اقتصادی بدست آوردن ولی امروز دارن نتیجه دراز مدتش رو می بینن و متاسفانه هنوز هم درس نگرفتن.

    پاینده ایران

    پاسخحذف
  10. نوشین جان زاد روز رضا شاه که 24 اسفنده و من هم همیشه مطلب میذارم دربارش و روز درگذشتش هم 4 مرداد بود ولی من چیزی نذاشتم چون رضا شاه رو توی روز به دنیا اومدنش همیشه مطب میذارم.

    پیروز باشی. پاینده ایران

    پاسخحذف
  11. درود نوشین عزیز
    یک هفته پیش من اصلا ایمیلی ارسال نکرده ام... کلاهیچ وقت تا حالا ایمیلی که شامل اشعار باشه نفرستاده ام
    شاید اون اشعار شخص دیگه ای بوده ...

    پاسخحذف
  12. مطلب جالبی بود در مورد کثافات جمهوری اسلامی!
    هر چند این جمهوری خودش یه طالبان ِ سازمان یافته ی جهانی هست

    پاسخحذف
  13. درود
    با يه مطلب جديد و چند تا كاريكاتور به روزم

    پاسخحذف
  14. درود نوشین جان

    و آیا آسمان جل و تروریستی هم هست در دنیا که جمهوری اسلامی از آن حمایت نکند ؟!!!

    پاسخحذف
  15. سلاماي ميلم بت نرسيد.ببين من كه نگفتم اينا نبوده اتفاقا منم مثل تو فكر ميكنم.اما بايد طوري حرف زد كه كسي كه ميخواد ازت بشنوه سريعا از كوره در نره و جلوت جبهه بگيره .اگر بتوني نمه نمه به فكر اوني كه ميخواي روشنش كني تزريق كني و همچنين با زبون خودش باش صحبت كني قطعا تاثير ميذاري.من تو اين يكسال اينقدر بحثاي سيا 30 كردم كه نگو.سر آخر به اين نتيجه رسيدم كه جمله اول بيشترين تاثير رو داره.يعني اگه تو بهترين موقع رو واسه ورود انتخاب كني و بهترين جمله رو از زبون خود طرف در بياري و بش بگي و كنار طرف مقابل قدم برداري خيلي بيشتر تاثير ميذاري.و البته برعكسشم ميتوني عمل كني كه آخرش به اين ميرسه كه تو ميگي نميفهمه اونم ميگه تو نميفهمي.ببين بيشتر ازين حرف دارم.اما اينطوري كه مقابل من جبهه داري من نميتونم روت تاثيري بذارم.تو قبل از جرم منو قصاص كردي و نفوذ ناپذير شدي در برابر من.اگه نرم تر و منطقي تر حرف بزنيم بهتره.تا بعد

    پاسخحذف

یک مسلمان ایرانی تنها از این جهت مسلمان است که پدرش مسلمان بوده است و پدر او نیز بهمین دلیل مسلمان بوده که پدری مسلمان داشته است و پایان این خط زنجیر به زرتشتی فلک زده ای می رسد که با شمشیر عرب لااله الاالله گفته بود!!
بی آنکه حتی معنی آنرا دانسته باشد.
شجاع الدین شفا - تولدی دیگر