نه غزه ، نه لبنان ، جانم فدای ایران
بیداری پایگاه درفش کاویانی در راه مبارزه با خرافات و ننگ و جنایات 1400 ساله دین و 400 ساله مذهب و 31 ساله حکومت ننگین و خودکامه و پر ازفساد و جنایت آخوندی - یک مسلمان ایرانی تنها از این جهت مسلمان است که پدرش مسلمان بوده است و پدر او نیز بهمین دلیل مسلمان بوده که پدری مسلمان داشته است و پایان این خط زنجیر به زرتشتی فلک زده ای می رسد که با شمشیر عرب لا اله الله گفته بود !! بی آنکه حتی معنی آنرا دانسته باشد!! شجاع الدین شفا - تولدی دیگر -
خدایا ایران را از دروغ و دشمن و خشکسالی حفظ کن - دعای داریوش بزرگ برای ایرانیان همه زمانها

.

هیچکس حقایق مذهبی را بخوبی آنهائی که توش خردگرائی را از دست داده اند نمی فهمند - ولتر

۱۳۸۸ مرداد ۲۴, شنبه

چگونه تلفنهای همراه شنود میشوند؟!!











چگونه تلفنهای همراه شنود میشوند:

عصر ایران مهندس حمید ثانی:

امروزه هرجا سخن از استراق سمع و شنود مکالمات تلفن های همراه به میان میآید تصویری که در اذهان عامه نقش می بندد این است که در هنگام برقراری تماس , مکالمات رد و بدل شده توسط دستگاهی است که ضبط می شود و مورد شنود قرار می گیرد!! این نوع استراق سمع اگر چه می تواند مورد استفاده قرار گیرد اما با پیدایش تلفن های همراه و گسترش ارتباطات بسیار شیوه های جدید و کاراتری جهت شنود مکالمات و استراق سمع های محیطی به کار گرفته می شود!!!
هر تلفن همراهی قاعدتا" دارای یک میکروفن بسیار حساس است که همواره قابلیت فعال شدن را دارا می باشند.
فعال کردن این میکروفن نیازی به برقراری تماس با گوشی مزبور و فعال شدن سیم کارت گوشی و یا حتی روشن بودن تلفن همراه ندارد!!!!!
امروزه یکی از تجارت های پر سود برای شرکت های سازنده تلفن های همراه , فروش دستگاه های فعال کننده میکروفن های تلفن های همراه و امکانات شنود این میکروفن های فعال شده می باشد.
این دستگاه ها قابلیت هائی به خریداران آنها می دهد که با استفاده از آن می توانند به راحتی , تلفن همراه شخص مورد نظر خود را به میکروفن مخفی خود تبدیل نموده و کلیه مکالمات وی در محل کار , منزل و یا حتی در جمع دوستان را به راحتی شنود نمایند.
البته این دستگاه های شنود تنها توسط شرکت های سازنده تلفن های همراه تولید نمی شوند و سایر شرکت های تولید کننده نرم افزار های موبایل نیز می توانند در صورت داشتن کدهای نفوذ به دستگاه های تلفن همراه شرکتی خاص (مانند نوکیا و زیمنس) نرم افزار مناسب شنود این نوع تلفن های همراه را تولید نمایند.
البته فعال کردن این سیستم , عموما" نیاز به نصب نرم افزار مربوطه بر روی تلفن همراه افراد قربانی دارد که این عمل ممکن است از طریق ارسال پیامک , بلوتوث و ... انجام گیرد.
در صورتی که فرد مهاجم بخواهد از شیوه ارسال پیامک برای نصب این نرم افزار مخفی استفاده نماید, پیامکی عمومی مانند تبریک سال نو به طیف وسیعی از مشترکان یک شهر ارسال می کند و مشترکان تلفن های همراه نیز پس از خواندن این پیام فرد مهاجم را در جایگذاری این جاسوس کوچک یاری می رسانند.
با استفاده از این تکنولوزی هر تلفن همراه یک جاسوس بالقوه می تواند باشد که حتی در صورت خاموش بودن دستگاه تلفن همراه نیز می تواند به حساسیت میکروفن خود امواج صوتی را از شعاعی از محیط خود جذب و ارسال نماید.
لازم به ذکر است که این سیستم جاسوسی , تنها محدود به شنود مکالمات محیطی نمی شود بلکه این دستگاه ها قادر به دسترسی به تمامی بخش های تلفن همراه از قبیل یادداشت های شخصی , پیام های کوتاه , فهرست تماس ها و ... می باشند.

* توصیه هائی برای مقابله با این جاسوس:

* درصورتیکه این سیستم جاسوسی توسط یکی از شرکت های سازنده تلفن همراه (مانند نوکیا) به فرد مهاجم فروخته شود , عملا" هیچ کاری نمی توان انجام داد جز اینکه به هنگام حضور در جلسات کاری و خصوصی که اطلاعات با ارزشی مانند اطلاعات مالی رد و بدل میشود باتری موبایل خود را خارج کرده و فضای کاری را عاری از دستگاه تلفن همراه شرکت مورد نظر نماید (دست مریزاد)

* حتی الامکان شماره هائی که پیامک های گروهی ارسال می نماید را Banنمائید.

* پیامک هائی که از افراد ناشناس می رسد و دارای حجمی بیش از یک اسمس است را باز نکنید.

* بلوتوث دستگاه موبایل خود را در مواقع غیر ضروری در حالت خاموش و یاoff قرار دهید.

* اطلاعات شخصی و حساس مانند رمز عبور سامانه های بانکی , شماره حساب و ... را در دستگاه تلفن همراه خود ذخیره ننمائید.

* در بازه های زمانی کوتاه دستگاه تلفن خود را فورمت format نمائید.

* به یاد داشته باشیم که دستگاه های تلفن همراه نسل قدیم به دلیل قدرت پردازش و فضای حافظه اندک از امنیت به مراتب بالاتری نسب به تلفن های نسل جدید برخوردار هستند.


*** توصیه ویزه:

شرکت نوکیا سابقه ای نه چندان درخشان در زمینه حقوق مشتریان دارد ( یعنی سوئ سابقه دارد) !!!



این پیام به تاریخ25 مراد ماه 2568شاهنشاهی نوشته شد.

۵۳ نظر:

  1. با دروذ
    ار ایتکه اگاهمان میکنی هم میهنان باید بدانند که شرکتهایی از این گونه برایشان هزاران کشته زیادتر هم تفاوی ندارد بنابر این بیاییم و این شرکت ها را تحریم کنیم و باور کنید اثر دارد

    پاسخحذف
  2. درود برشما...

    کار ارزشمندی بود.آفرین...

    باسپاس ازبزرگواری شما...

    تادیداری دیگر...

    پاسخحذف
  3. سلام ممنون از انعكاس اين خبر دوست عزيز . راستي آدرسي كه توي نظرتون بود با اين يكي فرق مي كردا !

    پاسخحذف
  4. واقعا اگه این شرکتهای کثیف مث نوکیا و زیمنس و شرکتهای نفتی نبودند..این جمهوری اسلام چگونه دوام میاورد
    شکی نیست که جمهوری اسلامی را انگلیس تاسیس کرد

    پاسخحذف
  5. درود

    اولین و مهمترین کار اینه که دو شرکت نوکیا و زیمنس توسط ایرانیان در هر نقطه ای از جهان که هستند تحریم گردد و به سایر مردم جهان آگاهی داده شود که این شرکت ها در جنایات نقش دارند.

    بدرود. پاینده ایران

    پاسخحذف
  6. درود

    جالب بود و نگران كننده...تكنولوژي كه بايد باعث آرامش ما باشه وسيله اي شده براي ايجاد دغدغه...
    نميدونم اين موجود دو پا چرا اينقدر خبيث ميشه كه به خاطر منافعش حاضره تن به هر كار كثيفي بده
    من كه با خودم عهد كردم ديگه گرد نوكيا نگردم...وقتي چهره ندا مياد توي ذهنم از اسم نوكيا هم بدم مياد!
    بدبختانه اينقدر به اين تكنولوژي دستو پا گير وابسته كردند ما را كه به اين راحتي ها هم نميشه از دستش خلاص شد.
    ممنون بابت اطلاع رساني ات دوست من

    پاسخحذف
  7. درود بر شما
    از اطلاعاتي كه دادي ممنون در موردش زياد چيزي نمي دونستم
    شاد و پاينده باشي

    پاسخحذف
  8. درود دوست عزیز
    اسلامیون برای نگه داری الله و جمهوری اسلامی تنها راهی که دارند جاسوسی و کشتار و شکنجه است وگرنه خود الله کاری نمی تونه انجام بده ... نوشته ی مفیدی بود پیروز باشید

    پاسخحذف
  9. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  10. درود

    با ((28 مرداد - کودتا یا روضه سیاسی)) به روز شدم.

    بدرود. پاینده ایران

    پاسخحذف
  11. درود نوشین عزیز
    سپاسگذار بابت این اطلاعات ذی قیمت و با ارزشی که دادی.این نکته را هم من اضافه میکنم که این سیستم های شنود الان نزدیک 5 سال یا حتی بیشتر هست که در ایران استفاده می شود و من 5 سال پیش از دوستی که در ارتباطات سیار فعالیت داشت این موضوع را شنیدم.البته مردم عادی نباید زیاد نگران باشند چون اگر بخواهند همه را شنود کنند کاری است تقریبا غیر ممکن و تقریبا بی ارزش برای آنان.معمولا افراد رده بالا و مهم و با نفوذ و رجال سیاسی توسط این دستگاهها شنود می شوند.و نکته دیگر اینکه این شرکتهای سازنده دستگاههای شنود این دستگاهها را به هر کسی نمی فروشند معمولا طرف حسابشان فقط دولتها هستند و به همراه دستگاههای BTS و BSC که فروخته می شوند این دستگاهها هم همراه آنهاست.
    اما احتیاط شرط عقل است.هرگز نباید پسوردهای اینترنتی و رمز عبور حسابهای بانکی را روی گوشی موبایل ذخیره کرد چون به غیر از شنود احتمال دزدیده شدن گوشی و یا حتی خوانده شدن اطلاعات توسط افراد نزدیک هم می باشد.
    ممنون و موفق باشین.

    پاسخحذف
  12. نوشین گرامی لطفا شرکت زیمنس را نیز نام ببر که او هم به او جمهوری اسلامی وسایل خاصی فروخته که بتواند شنود داشته باشد نه فقط نوکیا بلکه نوکیاو زیمنس هر دو مجرمند

    پاسخحذف
  13. سلام نوشین عزیز دوست گرامی منو ببخش مدتی است از دوستان خوبم غافل شدم از تو ودیگر عزیزان طلب پوزش دارم گلم لینک تازه تو را در پایگاه اطلاع رسانی تلاطم قرار دادم گلم این آدرس وب سایت من است .
    http://talatomzi1.blogsky.com/

    این وب سایت مصاحبه های پایگاه تلاطم اسن.
    http://talatomzi.blogspot.com/

    پاسخحذف
  14. درود برشما .

    دوست نازنین!

    ...درپاسخ تان می گویم همه آنچه که درپایان هرکارم می بینید،چهره ها(عکسهائی)است ازمن که در جاهای گوناگون فرهنگی فراخوان(دعوت)شده و سخنرانی و سروده (شعر)خویش راپیشکش مردم کرده ام.
    ...این رابدانید که ریش و سبیل ،نمی تواند نشان راه و آرمان کسی باشد و اگرمن ریش و سبیل دارم،گزینه ای ازخودم می باشد.به اینکه تیغ زدن وتراش ریش به چهره ام آسیب می رساند و ازآن گذشته بامن نمی آورد و چهره ام رابد می کند .چون همیشه درخانواده ای بوده ام که ازروی ناچاری چنین می باید می کردم(درشهرستان) .
    ...تازه خود تان هم می دانید که درچهره های مردان باستانی پارسی ایرانی آرِیائی همه ریش و سبیل است...

    پاسخحذف
  15. درود و سپاس ...

    در پناه اهورامزدا همیشه شاد و پیروز باشید ...

    پاسخحذف
  16. از اطلاعات با ارزشت که علمی به آن نداشتم بسیار سپاسگذارم
    دوست ما باید اعتراضات بدون خشونت خود را نهادینه کنیم
    تا برای عوام جا بیفتد
    بهتر است ابتدای هر پستمان بنویسیم نوکیا نخرید و بقیه کالا ها ما اگر با هم متحد شویم بدون اینکه خون از دماغ کسی جاری شود پیروز میشویم
    قرن 21قرن خون نیست قرن مبارزات مدرن است
    من معتقدم که اگر تمام مردم ایران با هم دست در دماغشان کنند جمهوری اسلامی میافتد
    اگر ما تمام محصولات تبلیغی از صدا و سیما را تحریم کنیم
    اگر ما دو شرکت سایپا و ایران خودرو را که خودروهای تولیدیشان 4برابر قیمت تمام شدست تحریم کنیم
    اگر تمام کارخانه هایی که آقازاده ها صاحب آنند تحریم کنیم
    تمام بانکها را تحریم کنیم
    و در پله آخر اعتصاب عمومی کنیم
    چه کسی یارای مقابله با ماست
    فیش های برق تلفن همراه و هیچ کدام را پرداخت نکنیم
    آنقدر شنود کنند تا جانشان بالا بیاید

    پاسخحذف
  17. سلام
    واقعا كه جالب و مفيد بود
    روزي بچه اي از مادرش پرسيد مادر خرس تخم ميگذارد يا بچه مي‌زايد؟
    مادر گفت: پسرم از اين دم بريده هرچه بگويي بر مي‌آيد.

    پاسخحذف
  18. من از شاه تنها دزدی های خانواده اش و استبدادی که ترویج کرد و کمیته ی
    مشترک ساواک و زندانش خبر دارم و خواهم داشت

    دروغ های ایشون هم در این کتاب و دروازه ی تمدن شدن و... هم برای خودشون خوبه

    پاسخحذف
  19. مدیریت محترم.



    ضمن آرزوی توفیق روزافزون برای شما و دیگر تلاشگران عرصه ی ارتباطا ت وآزادیخواهی،



    مصاحبه اختصاصی پایگاه تلاطم با امیره فاضلی نیا



    http://talatomzi.blogspot.com/

    لطفا فایل پیوست شده را ملاحظه فرمایید و در صورت امکان انتشار دهید

    با سپاس فراوان

    پاسخحذف
  20. blogfa.com 13572033مسافرسه‌شنبه, ۲۷ مرداد, ۱۳۸۸

    با قدحی پر همیشه در یش رویت اماده ام

    ساقیم هرگز زمستی دست نخواهم شست

    با می سرخ همیشه عهد جانان بسته ام

    شرط ماندن را برای خالق کرسی طلب

    باحضور ی مستانه شرطش کرده ام

    واعظ ووعاظ نادان را رهی در گمرهیست
    شهر ما پر گشته از مستان بی غل وریا


    13572033.blogfa.com

    پاسخحذف
  21. درود بر دوست عزیزم
    سخنی نیست جز دست مریزاد بر انتخاب اطلاعاتتان و اطلاع رسانی به دوستان دیگر .
    منتظر دیگر مطالب شما خواهم ماند
    جاوید ایران زمین

    پاسخحذف
  22. نوشین جان درود
    ممنون از اطلاعات با ارزشی که دادی

    جاوید ایران و ایرانی(گل)

    پاسخحذف
  23. سلام عرض ادب وقت شما بخیر
    کوروش هستم از بلاگ خانه ی رایمند

    پاسخحذف
  24. سلام عرض ادب وقت شما بخیر
    کوروش هستم از بلاگ خانه ی رایمند
    ممنون از این بلند نظری شما
    با کمال میل در مقابل این دوستی جدید که مایع مباهات و نهایت افتخار است سر تعظیم فرود می آورم و این شعر از زنده یاد سهراب سپهری به شما تقدیم می کنم .

    نشانی ؟ (خانه دوست کجاست؟)

    در فلق بودم که پرسید سوار ؛ آسمان مکثی کرد .

    رهگذر شاخه نوری که به لب داشت به تاریکی شن ها بخشید و به انگشت نشان داد سپیداری و گفت : نرسیده به درخت ؛ کوچه باغی است که از خواب خدا سبزتر است و در آن عشق به اندازه پرهای صداقت آبی است .

    می روی تا ته آن کوچه که از پشت بلوغ ؛ سر به در می آرد ؛ پس به سمت گل تنهایی می پیچی ؛ دو قدم مانده به گل ؛ پای فواره جاوید اساطیر زمین می مانی و تو را ترسی شفاف فرا می گیرد .

    در صمیمیت سیال فضا ؛ خش خش می شنوی :

    کودکی می بینی رفته از کاج بلندی بالا ؛ جوجه بردارد از لانه نور و از می پرسی .

    ( خانه دوست کجاست ).

    *روانشاد سهراب سپهری*

    پاسخحذف
  25. درود

    ((به یاد رضا فاضلی)) به روز شد.

    بدرود. پاینده ایران

    پاسخحذف
  26. مسافر13572033.blogfa.comجمعه, ۳۰ مرداد, ۱۳۸۸

    یه چیزی میگم ویه چیزی مینویسم شاید بی ربط اما

    [گل]بادرود

    دروغ وراست نوشتنم نه چیزی میافزاید ونه چیزکی می رباید ولی امروز عصر موتورم را از دم در بردند ودزدیدند ومن هم هیچ عکس العملی نشان ندادم فکر میکردم که شهرما به دلیل مسلط بودن نیروهای امنیتی دارای امنیت است هیچی به کلانتری اطلاع دادم که گفتند باید در دادگاه دادخواست پرکنید وپرونده بسازیم که اگر پیدا شد اقدام کنیم
    وحالا بیا وببین که در حا ل امنیت امان نداریم ولی اگر یک حرف غیر آخوندی بزنیم امنیتی هرجا رفته باشیم چون موش دنباتل لقمه می اید
    میگفتم قسم به نام دنیای رنگانگ من کتاب قران را همه را خواندم میتوانم بگویم که فقط جملات قصار است که سر وته ان یکسان نیست ودنبال موضوع خاصی هم نمی باشد اگر این حرفها را ادم این دور زمان نوشته بود اورا دیوانه یا .. میگفتند فکر میکنم کاتبان این کتاب هرچی دوست داشتند دران نوشتند وبرای حفظ ان سنگری به نام الله ساخته اند و نگهبانش را حاجی محمد قریشی انتخاب شده
    هیچی بدرد بخور تویش نیست وبیشتر نصایح عربی برای عربهاست برای دیگران بدر نمیخورد وچرا برای کشتن مردم ایران اسلحه خوبی برای ملایان میباشد

    پاسخحذف
  27. مسافر13572033.BLOGFA.COMشنبه, ۳۱ مرداد, ۱۳۸۸

    [گل]درود یعنی تو از شما گذر کردی ودر دل نشستی
    نمیداند مردمان نادان که وقتی ولایت فقیه میگوید ماست سیاه است باید قبول کرد چون هرکس امام عصر خود را نشناسد وقتی به انطرف میرود کافر دم میخواتبد دمری -
    باید درو کرد همه ودیگران را که از ریاست جمهوری اطاعت نمیکنند چون او نشانه خدا وجانشین است مصباح گفته این ایه های نو را
    بگذارید ایران را ابد کنیم ما که شکم چران ونفت خوار نیستیم همیشه مسلمان شیعه فاطمی باید تشنه وخال شکم باشد تا به نور خلایق عرش برسد این غربیان نادان بستند راه دعا برما نمیگذارند با اتکا به دعا ره صد ساله را بدویم اسمان مال خداست اینها چی به انجا دارند مگر ماه دوتکه نشد با انگشت حاجی محمد(ص) که نامش را نوشته بودند قبل از خلقت ولی علی(ع) امد پیش از او نشست واز او برای ما ولایت فقیه مانده ما به اقثای خامنه ای وقبل از انقلابش کار نداریم که چی کاره بود وچطوری با زنان بازی میکرد وتریاک مصرف میکرد استغفرالله باید حالا به دورش بگردیم که هاله نور دیده وبه برگزیده اش نیز داده وامام خامنه ای موسی زمان است واحمدی نژاد هارون ایشان ÷س اگر پوست مردم را بکند باید افتخار کرد که از مواهب بهشتی است این چی ربطی وبه فیست بوک واینتریت دارد این کافران هستند واس م اس در بهشت باز است وتلفن در دوزخ بسته ماهواره های برزخ پارازیت دارند وخمینی بر بالای درخت سیب نشسته وتکان میدهد ونهر عسل خیلی زیاد اب می اورد وشیر گاو وگوساله را لوله کش کرده اند وخان خاله در جهنم نزدیک بهشت کلبه ای را اجره کرده نان بربری میپزد ومیخواند زبان مردم ایران خیلی به اندازه این بربری دراز شد باید مقداریش را قیچی کنیم به اصلاح نیاز دارند وهرس هم میکنیم دست وپا وچشم وکون دیگر اضافات را در کهریزک میبریم تا خوب رشد کنند واعتراف به گناهان پیش همگان در تلوزیون گناه بخشوده میشود وابطحی غافل بود گمراه که خدا دعا کرد لباس شخصی هم به دستور امام خامنهای اورا ودر عرض چند روز به اردوگاه ما پیوست وتوبه کرد که در توبه همیشه باز است ÷س باید زود توبه کنیم که فردا شلوار جین نداریم به پوشیم چون شلوار پاره میشود وشیاطین تجاوز میکنند وقتی تجاوز بشود ادمی خضوع میابد وزیر اطلاعات انتخابی حضرت سید محمود احمندی نژاد در جبهه همیشه در زیر منحرفین میخوابید که واقعا متدین بودند از او میپرسندذ که توقیفت میکنیم او جواب میدهد که اگر کسی لوط نشود نمیتواند بگوید که من پیرو ولایتم واز این به بعد در حوزه علمیه خیلی برای علما احترام داشت ورهبر معظم هم به او ارادت دارد
    زیادی حرف زدم چون خیلی وقت است خرفت شدم وشعار میداند کروبی پیر خرفت ایران شاید این صفت هم از صفات عالیه باشد باید در صحیفه نور بگردم
    به ماهم ابگوشت بی گوشت تعارف کن به وبلاگ ما بیا وببین چه خبره رقص واواز دعا پراست از دیوانگان اهل رمضان

    پاسخحذف
  28. من کلی حرف زدم اما نیومد چرا؟

    پاسخحذف
  29. سلام دوست من
    خیلی برام جالب بود.البته از سوءاستفاده ی شرکت نوکیا شنیده بودم اما نه به این حد.و در مورد چاه جمکران بسیار بسیار با تو موافقم.شنیدم مردم تو اون چاه غذا هم میندازن که امام زمان بخوره!!!!
    تعجبم از شعور این مردم.مدتیه خدا برام رفته زیر هزاران سوال به خصوص بعد از این درگیریها.تازه داشتم خودمو قانع میکردم که خدا همون خدایه که بهمون گفتن اما حالا....
    اینکه آدم همونطور به دنیا میاد و زندگی میکنه و میمیره که خود فکر میکنه خیلی جالب بود.و خیلی ممنونم که با این حرف شما از این به بعد سعی میکنم عزراییل مهربا نتری برای خودم ترسیم کنم.
    من شما رو لینک کردم.

    پاسخحذف
  30. سلام دوست عزیز ممنون به وبم سر زدی وب جالبی داری بازم تشریف بیار خوشحال میشم

    پاسخحذف
  31. سلام خوبي ؟؟

    اون شعر بيشتر مربوط ميشد به اين حكومت و ا.ن ؟؟؟ يا امام زمان ؟؟؟ برامم مهمه

    دركل متشكرم

    پاسخحذف
  32. سلام فرزانه جان

    مرسی خبرم کردی ... واقعا جای تاسف داره وقتی می بینی اینا برا پول چه کارا که نمی کنن...

    پاسخحذف
  33. سلااااااااااااااااااام ، خوبی ؟
    پادشاه الاغی وارد می شود
    مرسی از اینکه به وبلاگم اومدی.
    راستش از پستات و نظرت لذت بردم
    ولی یه مشکلی که داشت این بود که
    ما الاغی هستیم. الاغ نیستیم
    که سمت چپ وبلاگم گفته بودم اما خب

    پاسخحذف
  34. سلام نوشین جان بتون پیشنهاد میکنم سوره ی جن 1 بار بخونید

    پاسخحذف
  35. ببین عزیزم سروصداهای شبونه در خونمون باعث شد به امام جمعه و روحانیون زیادی بریم و همه وجود جن را در منزل قدیمی مادربزرگم صدق میکنن چون تجربه نداری باورم نمیتونی داشته باشی

    پاسخحذف
  36. سلام فرزانه خانم

    وای خوب شد گفتی ازاین به بعد باید بیشتر حواسمون باشه پس.بای

    پاسخحذف
  37. سلام. خیلی ممنون که به وب من سر زدین.
    باز هم بیاین. همچنین خیلی ممنون که ایران آریایی رو بیشتر بهمون می شناسونین.
    سرافراز باد این مرز پر گهر

    پاسخحذف
  38. __سلام___________________$$$$$$$_______________$$____
    ______خوبي______________$$$$$$$$$$___________$$$$$___
    ________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__
    _______من آپم_____________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___
    __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__
    ____بدو منتظرتم_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___
    ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___
    _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____
    ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____
    ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$____
    _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$_____
    ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$_____
    __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_____
    _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$____
    _______ $$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$____
    ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$___
    ___$$$$$$___________________$$$$$$$$$$
    من آپم زودي بيا باشه بدو بايد بترکوني
    [زبان][بوسه]

    پاسخحذف
  39. درود.

    با قسمت اول ((ریشه های بدرفتاری با زندانیان در جمهوری اسلامی)) به روز شدم.

    بدرود. پاینده ایران

    پاسخحذف
  40. سلام نوشین جان

    اتفاقا من فک می کنم طرز فکرامون شبیه همه چرا که منم خیلی از این حرفا که در مود دین زده می شه البته به دینای دیگه فعا کاری ندارم چون در حال حاظر دارم در مورد دینی تحقیق می کنم که از بچگی بدون اینکه من چیزی در موردش بدونم به من القا شده من خیلی از چزهارو اینطور که گفته می شه قبول ندارم ولی خدا قبول دارم و اینکه مقدسه و باز هم خدارو به این شکل که گفته می شه نمی بینم من خدا رو در خودم حس می کنم ... حرف برای گفتن زیاده بیشتر از این وقته قشنگتو نمی گیرم...

    پاسخحذف
  41. شهريورگان خجسته باد

    پاسخحذف
  42. با سلام

    ضمن آرزوی توفیق روزافزون برای شما و دیگر تلاشگران عرصه ی ارتباطا ت وآزادیخواهی،

    دوست وهمکار عزیزم نوشین گل آرزوی بهترین شادباشهارابرایت دارم وممنون از دیدگاهایت که هر روز در وب سایت پا یگاه تلاطم بازگو می کنی

    کمال تشکر را دارم

    پاسخحذف
  43. سلام نوشین عزیز

    ممنون که به من سرزدین.اخه من از نازنین نه ادرسی دارم نه شماره ای من فقط ادرس وبش رو دارم.من که از خدامه برم پیشش اما نمیتونم.پس بجز دعاکردن کاردیگه ای نمیتونم بکنم.بازم پیشم بیا عزیز

    پاسخحذف
  44. سلام
    ممنون که به سراغم اومدی..
    خامه‌ات رنگین و اندیشه‌ات جاودان..
    من هم شما رو به لیست دلبندانم چسپوندم..

    پاسخحذف
  45. درود به نوشین عزیز.
    نمیدونم چی شده...که نتونستی کپی کنی...
    ولی من الان امتحان کردم و دیدم کپی میشه و لینک هم مشکلی نداره..
    پیروز و پاینده باشی.

    پاسخحذف
  46. درودی سپرده ام به برگهای قاصدک مهر یاران که بوسه برگونه های سرخ وتبدار درد وطن که در اوج دماوند میهن فریاد رهائی را همیشه برپا میکنی نثار کند
    واما عکس خادم صهیونیست وروسیه سرخ وچین چشم بادامی ومار افعی ودغل بازان دنیا که به هیچ مجموعه ملتی فکر نمیکنند بلکه در انبان شکمشان جز فساد وتباهی غوطه ور نیست
    پوشش از دست بلگفا که نرم افزارشان را گمراه میکند وبه همراه قالب وبلاگ فکر میکنم که نخواهند فهمید محتوی ان را
    این خاطره را در مورد چاپ کتابی در زمان شاه افتاد که با جلد طلائی با عکسهائی از فرح وکاخ سفید وحتی در دیباچه اش چند خط مداحی بود که این کتاب سالیانی در دستان جوانان مبارزه میگشت که در سال 56 فهمیدند وقدغن کردند و6سال به همان صورت بود
    وحالا ماهم یک نوکی به شال سیه اقا زده ایم درمیاتنشان سوزنی به دماغشان بزنیم
    امید وارم توضیحاتم متقاعتان کرده باشد

    پاسخحذف

یک مسلمان ایرانی تنها از این جهت مسلمان است که پدرش مسلمان بوده است و پدر او نیز بهمین دلیل مسلمان بوده که پدری مسلمان داشته است و پایان این خط زنجیر به زرتشتی فلک زده ای می رسد که با شمشیر عرب لااله الاالله گفته بود!!
بی آنکه حتی معنی آنرا دانسته باشد.
شجاع الدین شفا - تولدی دیگر